Тест по історії Старокостянтинова: 10 простих питань

Поділитись у Facebook Відправити в Twitter
  • 03.11.2017 13:35
  • 0

Скільки жило євреїв у Старконі, чим займалися жителі міста у XIX столітті, якою була перша назва Старокостянтинова. 

Відповідайте на питання і отримуйте оцінку за знання історії. 

Чи знаєте ви історію рідного міста?

Де раніше з’явилася школа: у Старокостянтинові чи в Києві? Які відомі постаті тут бували? Чим заробляли старокостянтинівці?

«Starkon city» підготував для вас невеличкий тест. Перевірте свої знання з історії Старокостянтинова.

Тест зовсім нескладний. Відповіді на нього ви можете знайти у Вікіпедії та інших джерелах в інтернеті.

Чи добре ви знаєте історію Старокостянтинова?

Пройти
1. Перша назва Старокостянтинова звучала так:
  • Кобуд Так, вірно. Уперше місто згадується в Іпатіївському літописі під датою 1242 рік в образі Болохівського Кобуда.
  • Колищенці Відповідь не вірна. Уперше місто згадується як Кобуд.
  • Костянтинів Ні, не вірно. Ця назва з'явилася значно пізніше.
2. У якому році князь Костянтин Острозький заснував Старокостянтинів?
  • 1563 Відповідь неправильна. Князь Острозький заснував Костянтинів у 1561 році.
  • 1561 Вірно. 5 січня 1561 року нащадки Лабунського продали Колищенці князю Костянтину-Василю Острозькому.
  • 1551 Невірно. Князь Острозький заснував Костянтинів у 1561 році.
3. Коли Старокостянтинів отримує Магдебурзьке право?
  • Від самого заснування Вірно. 26 березня 1561 року князь Василь – Костянтин Острозький отримав від польського короля привілеї на право заснування міста, ярмарку та магдебурзького права для цього міста.
  • Через три роки Ні, невірно. Місто отримало Магдебурзьке право від самого зааснування.
  • Через десять років На жаль, відповідь неправильна. Місто отримало Магдебурзьке право від самого зааснування.
4. Де раніше з’явилася школа?
  • В Києві Ні, невірно. В 1599 р. в місті вже існувала школа, в Києві вона з'явилася у 1615 році.
  • В Хмельницькому Неправильно, В 1599 р. в місті вже існувала школа, в Хмельницькому вона з'явилася пізніше.
  • В Старокостянтинові Так, вірно. В 1599 р. в місті існувала школа (“академія”). Документи говорять, що школа існувала при Троїцькій церкві, яка до сьогоднішнього дня є діючою. В Києві школа виникла в 1615 році. Старокостянтинівська школа - ровесниця Львівської.
5. Хто розпочав видавництво книг у Старокостянтинові?
  • Іван Федоров Все вірно. В 1576 р. у місті на вулиці Замковій поселяється першодрукар Іван Федоров. Саме в цей час у Старокостянтинові розпочинається видавництво книг.
  • Нестор Літописець Ні, невірно. В 1576 р. у місті на вулиці Замковій поселяється першодрукар Іван Федоров. Саме в цей час у Старокостянтинові розпочинається видавництво книг.
  • Степан Дропан Ні, відповідь невірна. В 1576 р. у місті на вулиці Замковій поселяється першодрукар Іван Федоров. Саме в цей час у Старокостянтинові розпочинається видавництво книг.
6. 1905 року місто мало близько 17000 жителів, з яких євреї становили приблизно:
  • 40% Ні, невірно. Євреї становили приблизно 60 %.
  • 60% Вірно. Євреї становили приблизно 60 %. Жителі проводили значну торгівлю з Австрією та Прусією, а також з довколишніми містами і селами. Громада мала 2 синагоги, 5 молитовних будинків, школи для єврейських дітей, єврейські благодійні установи.
  • 80% Невірно. Євреї становили приблизно 60 %.
7. Скільки разів змінювалася влада на Старокостянтинівщині з 1917 по 1921рр.?
  • 3 Невірно. Влада змінювалася 28 разів.
  • 5 Відповідь неправильна. Влада змінювалася 28 разів.
  • 16 Невірно. Влада змінювалася 28 разів.
  • 28 На Старокостянтинівщині з 1917 по 1921 рр. 28 разів встановлювалась радянська влада.
8. Чий прадід у 1808 році спалив половину Старокостянтинова?
  • Северина Наливайка Ні, невірно. У 1808 році прадід Леніна Мойсей Іцкович Бланк влаштував пожежу у місті.
  • Володимира Ульянова (Леніна) Так. У 1808 році прадід Леніна Мойсей Іцкович Бланк влаштував пожежу у місті.
  • Симон Петлюра Ні, не вірно. У 1808 році прадід Леніна Мойсей Іцкович Бланк влаштував пожежу у місті.
9. Скільки разів кримським татарам вдалося взяти замок?
  • Жодного Вірно. Про надійність укріплень міста говорить те, що, починаючи з 1575 року, кримським татарам жодного разу не вдалося взяти його приступом, навіть у 1618 році, коли на Поділля вторгалася тридцятитисячна татарська орда.
  • Три Ні, невірно. Кримським татарам жодного разу не вдалося взяти місто.
  • Шість Це неправильна відповідь. Кримським татарам жодного разу не вдалося взяти місто.
10. Якою справою у 19 столітті найбільше займались Старокостянтинівці?
  • Військовою Ні, невірно. Найбільше старокостянтинівці торгували.
  • Торгівельною Вірно. Населення становило 18.000 осіб, з них - 13 217 купців, 318 шляхтичів, 36 духовних осіб, 1699 військових, 67 чужоземців.
  • Землеробською Ні, неправильно. Найбільше старокостянтинівці торгували.

Поділитись результатом

Далі
Коментарі:

Останні новини